11 lutego 2016

Co u mnie? Ferie, koty, magisterka, pączki, przeprowadzka - update :)

Cześć :)

Ostatnio sporo się u mnie działo, a że bardzo dawno nie pisałam do Was tak o, o niczym, to postanowiłam dzisiaj trochę pogadać :)

Moja cudowna bluzka w koty - prawda, że zajebista? :D



Tydzień temu napisałam ostatni egzamin sesji - w sumie ostatniej w moim życiu, bo w przyszłym semestrze mam już tylko seminarium i jedno konwersatorium, które musi być ocenione przed sesją. Czekam jeszcze na dwie oceny, ale myślę, że nie będą złe :) Także teraz zostało mi napisanie pracy magisterskiej i obrona ^^ Mam plan, żeby napisać większość jak najszybciej i mieć to z głowy, żeby zacząć szukać pracy zawodowej – przecież ocipieję siedząc 6 dni w tygodniu w domu. Ale póki co cieszę się feriami :)

Noooo a jeśli mówimy o domu, to z początkiem roku praktycznie całkowicie wyprowadziłam się od mamy. Nie było to łatwe, ani technicznie, ani emocjonalnie, ale już się przyzwyczaiłam i teraz bawię się w perfekcyjną panią domu xD.

Od niedawna do Warszawy wrócił Dunkin Donuts - kupa cukru, ale uwielbiam :)


A co do bloga: chcę pisać więcej, ale nie na siłę. Także bądźcie cierpliwi, coś się będzie pojawiać ;) Możecie dać znać w komentarzach jakie tematy interesują Was teraz najbardziej – zobaczymy, co się da zrobić ;)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...