24 stycznia 2015

Mini haul z Minti i Disqus na blogu

Zanim wrócę do nauki (swoją drogą stanowczo brakuje mi jednej doby, między poniedziałkiem a  wtorkiem, co to za pomysł, żeby robić zaliczenia ciurkiem cztery dni pod rząd?) chcę Wam na szybko pokazać małe zakupy z Minti i poinformować o malutkiej zmianie na blogu.

Postanowiłam założyć tutaj system komentowania Disqus. Dlaczego? Bo sama czytając i komentując inne blogi zauważyłam, że jest to dla mnie bardzo wygodne. Przede wszystkim dlatego, że dostaję powiadomienie na maila o odpowiedzi na mój komentarz. Nie muszę co chwilę zaglądać na danego bloga i sprawdzać czy już otrzymałam odpowiedź na moje pytanie, albo czy autorka odniosła się jakoś do mojej wypowiedzi. Ci, którzy Disqusa znają na pewno się ze mną zgodzą i docenią tę zmianę, a ci którzy jeszcze nie mieli do czynienia z tą aplikacją na pewno szybko się do niej przekonają. Proszę się nie bać, tylko komentować! :) Ja sama też postaram się częściej odnosić się do Waszych komentarzy :)

A teraz szybko o małej paczuszce z Minti. Znacie ten sklep? Jest on na naszym rynku już chyba ze dwa lata i ma bardzo szeroki asortyment ciekawych kosmetyków. 


Minti od samego początku działalności bardzo dbało o opakowania swoich produktów. Mi co prawda bardziej podobały się kolorowe bibułki używane przez nich wcześniej, ale papierowa torebka też jest fajnym, oryginalnym rozwiązaniem. Zawsze to ciekawiej niż sama folia bąbelkowa, prawda?


Zamówiłam dwa suche szampony Batiste - jeden barwiony, do włosów średnich i ciemnych i jedną miniaturkę. Ten barwiony kupuję dlatego, że nie odznacza się taką siwizną na włosach, jak pozostałe. Ja mam włosy w kolorze ciemnego blondu (niektórzy próbują mi wmówić, że jestem szatynką, ale ja im nie wierzę) i ten szampon bardzo fajnie na nich wygląda. Miniaturka przyda mi się na te dni, kiedy nocuję poza domem.


Top coaty to był powód całych zakupów. Na początku chciałam wziąć po prostu duże Seche Vite, ale zdecydowałam się na dwie miniaturki, dołączając do Seche top Poshe. Miniaturki mają po 3.6 ml i myślę, że idealnie wystarczą, żeby przekonać się, który z tych topów warto kupić w większej wersji. I nie zglucieją w połowie butelki!


No to tyle. Mam nadzieję, że szybko przekonacie się do Disqusa i że ja będę sobie z nim dobrze radzić. Powiedzcie mi, jaki top coat najbardziej polecacie? Potrzebuję taki, który będzie szybkoschnący i nie będzie rozmazywał wzorków. Czy któryś z tych, które kupiłam znacie? Piszcie!





Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...