1 stycznia 2015

Dzień dobry w Nowym Roku :)


Cześć, jak się czujecie w Nowym Roku? :)

Trochę sobie pogadam, bo dawno się nie odzywałam. Nie bardzo miałam nastrój, a nie chcę się do blogowania zmuszać. Myślę, że jednak nie warto rzucać tych trzech lat w kąt i spróbuję tu coś jeszcze potworzyć :)

Jak spędziliście Sylwestra? Ja w dresie. I mimo tego, że na początku byłam trochę podłamana brakiem planów, to wyszło całkiem sympatycznie. Po 22 spontanicznie pojechałam do siostry, graliśmy w planszówki i było bardzo przyjemnie. Bez spiny, bez kaca dzisiaj rano ;)

Robicie postanowienia noworoczne?

Ja zawsze się wściekam, że mi nie wyszło. W zeszłym roku nie robiłam żadnego. Ale w tym chyba mam kilka pomysłów.

1. Więcej się ruszać i lepiej jeść. 

Niby standard. Ale nie zakładam sobie w tym roku żadnej konkretnej liczby kilogramów. Bardziej chodzi o to, że widzę u siebie problemy ze zdrowiem, których w tym wieku mieć nie powinnam.
Chcę więcej ćwiczyć. Mój kolega maratończyk pokazywał mi wczoraj swoje statystyki z endomondo. On samego biegania miał 2000 km. Ja 40. W innych dyscyplinach wcale niewiele lepiej. Chcę podjąć wyzwanie 1000 km (rolki, rower, bieganie) i przez ten rok zrobić przynajmniej 4 pełne programy treningowe (blogilates, jillian itp.).
Do tego opanować to jak jem. Bo ostatnio kiepsko było ze śniadaniami. I w ogóle z jakąkolwiek regularnością.

2. Brać udział w wyzwaniach blogowych. 

Narobiło się tego teraz mnóstwo fajnych, czemu nie :)

3. Pilnować zorganizowania. 

Chociaż troszeczkę :)


Może tyle się uda ;) O bloga też będę próbowała dbać bardziej :)



5 komentarzy :

  1. Też trochę zaniedbałam swojego bloga i dopiero teraz wracam do tego od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie Ty masz ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze nie zastanawiałam nad noworocznymi postanowieniami, ale teraz mi przyszło do głowy, że chciałabym w końcu odwiedzić Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne postanowienia do Twoich. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam kilka postanowień, ale na razie się rozchorowałam i nici z nich....:/

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...