4 października 2013

Pomóż Nice ogarnąć bloga! Pomocni zostaną nagrodzeni :D

POŚWIĘĆ PROSZĘ 5 MINUT I PRZECZYTAJ TEN POST DO KOŃCA, BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA!


Mam kryzys. 

Potrzebuję Waszej pomocy.

Chciałabym, żeby ten blog był jak najlepszy. Zresztą chyba każda blogerka chciałaby tego od swojego bloga ;) 

Jak wiadomo w blogu nie chodzi tylko o to, żebym ja sobie pisała dla siebie (od tego jest pamiętnik :P), najważniejsi są czytelnicy! 

Dlatego chcę się dowiedzieć od Was, o czym najbardziej lubicie czytać, a o czym nie lubicie czytać w ogóle, żeby nie generować postów niewypałów ;) 

EDIT! ANKIETA ZAKOŃCZONA


Każda osoba, która odpowie w tej ankiecie dostanie ode mnie 3 gratisowe losy w najbliższym organizowanym rozdaniu :)

I oczywiście czekam na dodatkowe sugestie w komentarzach! :)

4 komentarze :

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...