14 października 2013

Fryzury fryzury: znowu warkocze :D

Jeśli przejrzy się moje inspiracje fryzurowe, można bez problemu stwierdzić, że jestem warkoczową maniaczką. Nic dziwnego - warkocze są proste w wykonaniu i moim zdaniem bardzo ładnie współgrają ze słowiańską urodą. Czemu więc nie robić ich coraz więcej? :)

87daysbefore.tumblr.com

jointhemood.blogspot.com.se

ba-sh.tumblr.com


Jak widzicie, nie są to bardzo skomplikowane i wymagająe fryzury. Jedną z nich mam zamiar w przyszłym tygodniu odtworzyć:

Którą wybieracie?




9 komentarzy :

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...