29 czerwca 2013

DIY: Naprawa Lilou

Te z Was, które miały kiedyś do czynienia z bransoletkami typu Lilou na pewno wiedzą, że sznurki nie są ich mocną stroną. Ja w moich bransoletkach wymieniałam je już po kilka razy. Koszt takiej zabawy w salonie Lilou to 15 zł. Nie najtaniej prawda?

Więc czemu nie spróbować zrobić tego samemu?

Ja korzystałam z tego tutorialu:
KLIK

Potrzebujemy 40 cm sznurka 2 mm, który możemy kupić na allegro w dowolnym kolorze.
2 metry takiego sznurka kosztują złotówkę.
Szybka kalkulacja:

Za koszt wymiany sznurka w Lilou możemy wymienić sznurki w 75 bransoletkach!!

A tak mi wyszło:



Zostają niestety kikuty końcówek i ja póki co nie umiem z tym nic zrobić, ale będę nad tym myśleć ^^


Zapięcie "jeździ" i działa jak trzeba ^^


Porównanie z węzłem ze sklepu - sklepowym nie zostają końcówki :(

Aha! nie radzę przypalać końcówek, bo palą się jak knoty od świeczek ^^



Znając ten węzeł możemy po prostu nakupić sobie sznurków i zawieszek i narobić sobie mnóstwo ślicznych bransoletek za grosze :)

Ja na pewno nie zapłacę już Lilou za wymianę sznurka :P

Macie Lilou albo podobne bransoletki?
Wymieniacie sznurki?
A może robicie podobne bransoletki samodzielnie?

7 komentarzy :

  1. Moje sznureczki nie niszczą się jakoś specjalne szybko i na pewno nie zdecydowałabym się na samodzielną wymianę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha właśnie dzisiaj naprawiałam moją lilou :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilou to takie moje małe marzenie :) ale faktycznie z tym sznurkiem sie opłaca bo 14zł ta kawałek sznurka?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kikuty należy przyciąć możliwie najkrócej i odrobinkę, naprawdę tycityci kropelki na nie pokropić, uważając by nie skleił się ze sznurkiem po którym supełek ma "jeździć" i gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kup sobie sznurki takie woskowane, następnie jak zrobisz juz supełek to podpal te końcowki zapalniczka i paluchem docisnij- nie bedzie sladu i ładnie się stopi ta końcówka ;D
    ja tak produkuje te sznurkowe bransoletki różne;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Lilou i bardzo szybko mi sie rozwiązała, porównaniu z jej wiele tańszą wersją trwałość wiązania jest bardzo słaba. Jednak bardzo polubiłam swoja :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...