18 września 2012

Złoty sposób, na zmywanie paznokci

Ten post miał się pojawić już wczoraj, niestety zaczęliśmy się z moim Mężczyzną bawić w informatyków i trochę nam nie wyszło, dopiero dzisiaj po południu doprowadziłam komputer do stanu używalności ^^ Co najlepsze, nie udało nam się naprawić tego, o co nam chodziło :D

A może ktoś z Was wie, dlaczego komputer nie widzi dodatkowej karty graficznej, a w biosie ją widać? :P

No ale do rzeczy.

Ten patent znalazłam oczywiście na pintereście, via Ev z kota w kosmetyczce :)

Jest bajecznie prosty i taniutki:


Całość polega na tym, że bawełniane kulki dzielimy na mniejsze kłaczki, moczymy w zmywaczu i zostawiamy na chwilę na paznokciach. Potem ściągamy wacik jednym ruchem i cały lakier schodzi!

Przetestowałam - działa. Może nie jest to patent dla osób, które malują paznokcie na jasne kolory, ale przy ciemniejszych i ciężej zmywalnych jest to duża wygodna. Nie trzeba trzeć i mazać. W dodatku jest to ponoć lepsze dla naszych paznokci, bo nie trzemy w dwie strony.

Całość instrukcji możecie zobaczyć TUTAJ u autorki tego pomysłu.

Ja nie znalazłam kulek w Auchanie, kupiłam najzwyklejszą watę i też działa :)

Inną sprawą jest to, że moim zdaniem idzie trochę więcej zmywacza, ale może mi się tylko wydawać.

A Wy jak zmywacie paznokcie? Zwyczajnie płatkiem czy może jakoś inaczej?
Wypróbujecie ten patent?



24 komentarze :

  1. możesz nasączyć płatek i przetrzymać dłużej na paznokciu i po kilku sekundach zmywasz ruchem w dół :D

    efekt ten sam bez babrania się w jakieś 'paski waty' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko tu chodzi o to, że jedna kulka waty wystarcza ci na 2-4 zmyć, a tak zużywasz kilka płatków. Chodzi o oszczędność pieniędzy ;)

      Usuń
  2. ale super;) nie pomysłałam o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, właśnie miałam zmywać paznokcie ;D Wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, nie słyszałam o tym sposobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł
    20min temu wyzywałam pod nosem (zmywałam brokatowy lakier, beznadziejnym żelowym zmywaczem) ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tym sposobie. Jak nie zapomnę, to wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, muszę kupić kuleczki bawełniane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. az mi się zimno zrobiło jak spojrzałam na Twoje zdjęcie, gdy widze watę, a jeszcze bardziej gdy jej dotykam to robi mi isę zimno

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze spróbowac, ciekawie to wygląda.Tylko nie mam nigdy w domu waty ani kulek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, dziękuję za wzmiankę o mnie ;) Mam nadzieję, że moje Pinterestomaniactwo nie zaśmieca Ci za bardzo tablic :D
    Wstyd powiedzieć, metody jeszcze nie testowałam, ale po samych obrazkch widzę, że będzie genialna ;) Na razie kuruję paznokcie odżywką, więc nie czuję potrzeby zmywania jej w taki sposób, ale gdy jesienią zacznę sięgać po ciemne kolory na pewno przetestuję ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie, bardzo lubię patrzeć co przypięłaś :D

      Usuń
  11. super przetestuję bo nie lubię zmywać paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe- muszę przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubie zmywacze z gebaczka w srodku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy patent :)
    Co do karty graficznej, to może trzeba sterowniki zainstalować ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie problem jest taki, że sterownik nie chce się zainstalować, bo nie widzi karty :D

      Usuń
  15. Ciekawe nigdy nie próbowałam takiej metody, chyba nie chciałoby mi się tak bawić :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha w pewnym momencie myslalam, ze to ironia z tym zmywaniem, bo wyglada to tak, jakby Ci sie watki przykleily i jakbys nie mogla ich zdjac.
    Zmywam klasycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie próbowałam... może to i niegłupie, bo nie cierpię tego tarcia przy zmywaniu, szczególnie przy skórkach i góry ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...