20 września 2016

Warsaw Beer Week, nowy instagram, konferencja Sense&Body || Tydzień z Niką #14



Powiem Wam szczerze, że o tym, że ten post powinien powstać, przypomniałam sobie wczoraj o 22, jak wróciłam zmarznięta z konferencji. Myślę że dzisiaj będzie się czytał tak samo dobrze i płakać nie będziecie :) Zapraszam więc na piwo, konferencje, zakupy i koty!



Ubiegły tydzień upłynął nam przede wszystkim na zabawie w ramach Warsaw Beer Week. Polegało to na zebraniu pieczątek z dwunastu warszawskich pubów - za wypełniony paszport były oczywiście nagrody ;)


Za pełny paszport należała się koszulka i szklanka, a pierwsze 120 osób dostanie słoiko-kufel z własnym napisem. My ukończyliśmy to wyzwanie w środę i ponoć się załapaliśmy do czołówki, ale to będzie pewne dopiero za kilka dni. Żeby nie było, że całkowici z nas alkoholicy - najlepsi skończyli już w poniedziałek :D

Ja żeby w końcu dokumentować moje piwne hobby założyłam drugie konto na instagramie: @dziewczynaodpiwa. Wrzucam tam mini recenzję piweczek, które mam okazję wypić. Będą też relacje z eventów, festiwali - macie tam udokumentowane każde piwko w ramach WBW ;) Także jeżeli kogoś interesują takie klimaty to zapraszam tam - na @pannanika piwka już raczej nie będzie ;)





W tym tygodniu byłam na targach kosmetycznych, z których relację zdałam w ostatnim poście. Kupiłam też dwie rzeczy w empiku, bo weszła kolekcja z tekstami Osieckiej, które aboslutnie kocham!




Jeżeli chodzi o nasze koty, to rosną jak złe! Już w ogóle nie przypominają tych małych puchatych kulek, które do nas trafiły na początku lata. I rozrabiają jak nigdy. Poniżej krótkie chwile spokoju i Zula jak w reklamie Ikei:



Jadłam wegańskie sushi. W życiu nie zgadniecie czym owinięte są rolki na samej górze zdjęcia. To co? Wiecie już?



To był banan! Czuć to dopiero w smaku, po takim wyglądzie w życiu bym na to nie wpadła ^^

Ostatnim wydarzeniem, o którym chcę powiedzieć jest wczorajsza konferencja Sense&Body, na której zaprezentowano nam ich nowiutkie linie lakierów do paznokci: Make Up Your Nails, Polish Flowers i Polish Folk. Robiłyśmy też własne lakiery! 


Posta spodziewajcie się za jakiś czas - najpierw muszę ponosić je trochę na paznokciach - ale już teraz możecie wejść na moje instastories: @pannanika - mówię tam o wszystkich liniach, o formułach, różnicach i pokazuje kolory na wzorniku. Macie tylko 24h! ;)



Z rzeczy pozawydarzeniowych chciałabym Wam polecić soundtrack ze świetnego swoją drogą serialu The Get Down, o którym pisałam poprzednio. Muzyka jest genialna, nie tylko dla fanów rapu! Sami posłuchajcie:




Niestety słabo z tymi piosenkami na youtube, ale na Tidalu soundtrack jest w całości, nie wiem jak w innych streamingach.

To tyle w tym tygodniu! Zaczyna mnie chyba dopadać jesień, idę się tulić do kotów bo mi zimno, szaro i ciemno. Buziaki i do następnego posta! :)




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...