23 lipca 2014

Multifunkcyjny krem BB od Lirene


Recenzję tego produktu obiecywałam Wam od dawna. Wreszcie jest :)
Krem BB robi u mnie za lekki podkład. Używam go w te dni, kiedy nie potrzebuję perfekcyjnego krycia - czyli ostatnio bardzo często ;)


Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Jest lekki i łatwo rozprowadza się palcami. Kolor stapia się ze skórą, nie odcina się. Wymaga jednak poprawek korektorem i przypudrowania. Ma bardziej żółte/oliwkowe tony, niż różowe. Odrobinę nawilża.



Powyższe zdjęcia pokazują krycie. Jak widać nie zakrywa większych przebarwień, ale ładnie wyrównuje koloryt skóry. Moim zdaniem jest bardzo fajny, podoba mi się o wiele bardziej niż ten z Under20.

Co sądzicie?

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

7 komentarzy :

  1. Mi nie odpowiadał ten z under20 i ten lirene też używałam i też jakoś bez szału, natomiast bardzo odpowiadał mi krem BB Bell on daje rade, no, ale to też zalezy od skóry, nie ? :) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a ja mam ten z under 20 i niby lekki, ale klejący, niby kryje, ale za godzinę nie ma go na twarzy hm....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na buzi, ale mnie odstraszają wszystkie BB Creamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wręcz przeciwnie - jestem wielką zwolenniczką bb kremów :) Jak coś ma w nazwie BB, to odrazu buzia mi się uśmiecha i rączki świerzbią, żeby kupić :P Tak trafiłam na maseczkę bb dermiki "pełnia blasku". Na lato jest po prostu idealna (myślę, że i na zimę, ale jak są upały, to sprawdza się bosko, bo jest leciutka i w ogóle jej nie czuć na twarzy).

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...