20 lipca 2015

Złote tatuaże: gdzie kupić, gdzie naklejać ;)

ealylo.tumblr.com

Złote i srebrne tymczasowe tatuaże to chyba najfajniejszy wakacyjny trend jaki widziałam od lat. Są ładne, błyszczące, ale nie tandetne. Super się prezentują na opalonej skórze. 


sadaf-hs.tumblr.com

Trzymają się w zależności od miejsca 2-7 dni, ale jak Wam się znudzą wcześniej, to bezproblemowo schodzą spirytusem. Dzięki temu można je traktować jako biżuterię na jednorazowe wyjście ;)

itsfashioonmakeup.tumblr.com

No ja się zakochałam! Stacjonarnie można je kupić w douglasie, w empiku, ostatnio były też w biedronce. Tanio online można je kupić w Born Pretty Store. Ja mam takie:






Z kodem ERG10 macie jeszcze 10% zniżki ;) A tak wyglada u mnie na ręku:


Na wakacjach we Włoszech obkleję się nimi cała :P 

A Wam jak się podoba ten trend?




Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...