11 maja 2015

Aktualizacja włosów - maj


Ja przepraszam, że dopiero teraz, ale w majówkę byłam #zagranico ;) Zaowocowało to małymi zakupami włosowymi, ale o tym kiedy indziej ;) 

Udało mi się zrobić w końcu zdjęcie włosów w ładnym stanie, ale dopiero teraz się ogarnęłam, że zapisałam je w jakiejś kijowej rozdzielczości -.-

O konkretach pielęgnacji nie będę się rozwodzić, bo niewiele się zmieniło od poprzedniej aktualizacji. Na pewno teraz myję je trochę częściej i trochę mniej się bawię w kombinowane maski i płukanki. Staram się przede wszystkim uspokoić skórę głowy, która ostatnio potrafiła mi schodzić płatami -.-

Mają teraz 48 cm, czyli od podcięcia (15 marca) urosły 3 cm :) Myślę, że to nie taki zły wynik ;)


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...