6 kwietnia 2015

Flower Power! Płytka B. Loves Plates B02 i różany manicure :)

Cześć!
Jak święta?
Wypoczęłyście?

Wielkanoc zawsze kojarzyła mi się z wiosną. A tu co? Lany Poniedziałek można sobie załatwić wychodząc przed dom, zupełnie bez pomocy innych ludzi... No cóż! Od przyszłego tygodnia ma być zdecydowanie lepiej, a póki co wiosnę zaklinam kwiatowymi paznokciami przy współpracy z płytką od naszej kochanej B.




Na płytce znajdziemy 21 pięknych kwiatowych wzorów. Moim zdaniem jest to absolutny must have na tę porę roku!



Kupiłam ją przede wszystkich dla tulipanów - są perfekcyjne! Ale reszta też mi się niesamowicie podoba. Wzory są duże, ładnie się odbijają - szkoda tylko, że mi nadal brakuje skilla i wzory się rozmazują, co widać na zdjęciach niżej:






Paznokcie właśnie opiłowałam na krótko, bo już mnie niesamowicie denerwowały. Jak trochę odrosną znowu zabiorę je do manikiurzystki. Użyłam lakieru Essie Fiji jako bazy, a wzorek to holo z colour alike, ale nie pamiętam numeru... 

Jak Wam się podoba ta płytka? Ja ją uwielbiam i zaraz będę testować kolejne wzorki :) Czekam jeszcze na kilka płytek z Born Pretty Store - aleee będę stemplować! Przydałby się tylko trochę lepszy stempel.... 


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...