9 września 2014

Ulubieńcy sierpnia :)

Jak zwykle ostatnia, ale jak to mówią - better late than never ^^


Kosmetycznie: 
Dwa produkty pochodzą z lipcowych zakupów w DM. Kokosowe masło do ciała jest absolutnym mistrzostwem, za równo na poziomie zapachu jak i działania. Skład też jest bardzo dobry. Błękitny eyeliner z plażowej limitki essence komponuje się przepięknie z opaloną skórą :)
Trzecim produktem jest płyn micelarny garniera, który doskonale zastąpił mi biodermę. Nie spodziewałam się!



Akcesoria, które często pojawiały się u mnie w sierpniu to twistbands. Zainwestowałam w te z polskiej oficjalnej strony. Fajnie sprawdzają się jako bransoletki, szkoda tylko, że kotwice zaczęły mi złazić po którymś użyciu na włosach... Nie utrzymają wysokiego kucyka czy koczka, ale i tak są mega <3


Nie wiem czy kojarzycie te bransoletki - jest na nie ostatnio moda wśród dzieciaków. Dwie pierwsze zrobiłam z młodszą siostrą, później kupiłam sobie własny mały zestaw i robiłam kolejne xD Bardzo proste i relaksujące :)

Nie przychodzi mi do głowy żadna książka ani film. Słabo, wiem, ale tak jakoś w tym miesiącu wyszło. Obejrzałam za to śmieszny serial - Misfits:


Śmieszny serial, trochę w stylu skinsów, ale zdecydowanie lżejszy ^^



Jeśli chodzi o muzykę, to niesamowicie rozczula mnie ten kawałek :) 

A jacy są Wasi ulubieńcy? Co sądzicie o moich?





Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

5 komentarzy :

  1. Jedyna rzecz jaką miałam to micelek z Garniera - kilka razy podkradłam go siostrze :). Bransoletki są przesłodkie, jak byłam mała to robiłam podobne z takich plastikowych żyłek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Roniłam te bransoletki z siostrzeńcem :) Świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię micel Garniera :) Ja robiłam bransoletki filofun :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ten micel w Biedronie i niedługo się za niego biorę. Te bransoletki ostatnio chciały mi sprzedać jakieś dziewczynki na ulicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zyciu nie widzialam takich bransoletek :D ;D

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...