6 grudnia 2012

Coraz bliżej święta #1 Prezenty dla Pań :)



Ho ho hoł kochane! :D
Myślę, że Mikołajki są idealnym momentem żeby zacząć na blogu świąteczną serię :) 
Od tej pory będę Was męczyć tym tematem pewnie do końca miesiąca :D No, chyba że wpadnie mi coś ciekawego do głowy to zrobimy małą odskocznię ;)

Na pierwszy ogień inspiracje prezentowe, na początek dla pań/dziewczyn :)
Takie posty pojawiają się na wielu blogach, jednak myślę, że inspiracji prezentowych w okresie świątecznym nigdy za wiele ;)


1. Ładna książka kucharska, np. Nigelli (Empik, ~60 zł), jeżeli obdarowana nawet nic z niej nie ugotuje, to zdjęcia w takich książkach można oglądać godzinami :)

2. Własnoręcznie dobrana paletka Inglot (salony Inglot, ~10 zł za wkład). Możemy wybrać cienie dla pań, które lubią malować oczy, zrobić paletkę szminek, korektorów czy mały zestaw różnych produktów - podręczny make up na każdą okazję :) I tutaj moja UWAGA do pań, które proszą swoich panów o taką paletkę na święta - oni naprawdę nie mają pojęcia o co Wam chodzi :D Spiszcie im numerki cieni, które chcecie dostać. Umierałam ze śmiechu rok temu, kiedy pomagając mojemu mężczyźnie wybrać zestaw idealny dla jego mamy patrzyłam na kolejnych panów rozpaczliwie szukających pomocy wśród tych wszystkich 'babskich pierdół' ^^

3. Zestaw do czekoladowego fondue (Duka, 59,90). Kto nigdy nie jadł czekoladowego fondue nie zna życia. Serio. Nie ma nic lepszego. Idealne za równo na długie zimowe wieczory, jak i na letnie imprezy, kiedy mamy duży wybór owoców do maczania (moje personalne odkrycie roku - śliwki w occie! <3)

4. Urocza rękawica kuchenna, tudzież inne przydatne akcesorium kuchenne (Duka, 29,90). Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każda kobieta lubi gotować, ale błagam - z uroczymi akcesoriami nawet robienie jajecznicy staje się czystą finezją! Teraz jest tego tak kosmiczny wybór w sklepach, że spokojnie możemy stworzyć mały zestaw perfekcyjnej gospodyni :)

5. Silikonowe foremki do ciasta (Duka, 24,90). Tak naprawdę powód powinien być ten sam co wyżej. Błagam, jakie to jest urocze! :D

6. Kubas (Duka, 29,90). Kto nie lubi napić się ciepłej kawy/herbaty/kakałka w te zimne dni? No kto? Taki ciepły napój wypity z ładnego kubka podarowanego przez bliską osobę rozgrzewa maksymalnie :)

7. Wygodne spodnie od piżamy (H&M, 59,90). Nawet jeżeli nie do spania, to do turlania się po domu w leniwe dni. W takich spodniach można czuć się bardziej kobieco niż w wyciągniętym dresie (mimo to dres jest moją miłością na wieki <3) ^^

8. Paletka Sleek au naturel (allegro, drogerie internetowe, ~30 zł). Taka paletka przyda się każdej kobiecie, która chociaż raz na jakiś czas się maluje. Kolory są tak dobrane, że spokojnie można stworzyć coś na dzień i na wyjście. Jeżeli dobrze znacie preferencje obdarowywanej, można oczywiście bardziej poszaleć z kolorystyką, ale nie ma co ryzykować - au naturel przyda się na pewno ;)

9. Zestaw prezentowy z Bath&Body Works ( Bath&Body Works, ~100 zł). BBW przygotowało świetne zestawy prezentowe, różnej wielkości. Ten który pokazałam jest akurat średni, zawiera żel pod prysznic, balsam do ciała, potrójnie nawilżający krem do ciała, mgiełkę i myjkę, całość jest wsadzona w plastikową wanienkę, którą potem możemy spożytkować do przechowywania mydełek i kul kąpielowych w łazience :) Zapachy są piękne, kosmetyki dobrej jakości - ja bym się nie obraziła za taki prezent :)

10. Podręcznik makijażu, np. Bobby Brown (Empik, ~60 zł). To też nie jest prezent dla każdego, ale jeżeli nasza znajoma interesuje się makijażem, taka książka na pewno pomoże jej się w tym kierunku rozwinąć. 

11. Pyszna herbatka, np. z Marks&Spencer (Marks&Spencer, 9,19 zł). Koniecznie w zestawie z kubkiem! Tutaj możemy poszaleć z różnymi smakami, pójść do skelpu typu "Herbaty Świata" i wybrać kilka mieszanek. Dla kawoszek możemy znaleźć świeżo zmieloną smakową kawę. To jest taki typ prezentu, który zawsze możemy podarować komuś kto "ma wszystko", albo komuś, kogo nie za bardzo znamy. Testowałam ten patent kilak razy, sama też dostawałam takie prezenty i wszyscy zawsze byli zadowoleni :)

Ufff, to tyle moich pomysłów na prezenty dla Waszych najbliższych kobiet :) Szczerze mówiąc mogłabym wymieniać dalej, ale pewnie niewiele osób by przez to przebrnęło :D

Jakie są Wasze pomysły na świąteczne prezenty? Pokrywają się z moimi czy wręcz przeciwnie?

I UWAGA!
Co jeszcze chciałybyście zobaczyć w świątecznej serii? Mam jeszcze sporo pomysłów, ale ten blog jest pisany dla Was, dlatego chętnie zaspokoję Wasze potrzeby :)

Buziaki!






13 komentarzy :

  1. 3,5,8 i 10 najbardziej chciałabym dostać :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafione pozycje moim zdaniem, książkę Bobbi sama sobie sprawiłam na Mikołaja, korzystając z promocji -50% :)
    Ja baaardzo cieszyłabym się na post o prezentach dla mężczyzn, ale tych naszych, jeszcze pięknych i młodych, a nie np. dla Taty :D Bo mam totalną pustkę w głowie, co mogę mojemu R. jeszcze wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post na pewno będzie, muszę go tylko skonsultować z moim mężczyzną :D

      Usuń
    2. W takim razie niecierpliwie czekam :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne prezenty :) Sama chciałabym część z nich dostać.

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 i 6 od razu bym zgarnęła- w tej kwestii mam świra :D
    Kocham Nigellę, ale mam do niej dostęp za pomocą ebooków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja bym chciała taki zestaw do fondue :). Generalnie wydaje mi się, ze paniom łatwiej kupic prezent. Mnie w tym roku czeka kupowanie prezentu dla mojego chłopaka i mam pustkę w głowie, dlatego może jakieś inspiracje co do prezentów dla panów :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe może mamie lub siostrze coś z tego sprawię? ;DD Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły na prezenty. Ale ja dalej mam problem co kupić Mamie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka z nich chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, ale numer, ja własnie dostałam tę ksiażke Nigelli na Mikołaja. jestem z niej bardzo zadowolona i choć zamierzam w 2013 przejść na weganizm to jednak i ta książka przyjdzie mi z pomocą, ponieważ taka zupa z minestrone z tortelloni proponowana przez nigellissimę to majstersztyk!!! przynajmniej wizulanie, choc kusi mnie ona tak bardzo, że na pewno w niedalekiej przyszłosci ją trzasnę, mniaaaaaaaaam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...