28 marca 2014

Ulepimy dziś bałwana..? - Warkocz Elsy z "Krainy Lodu"


Ci, którzy mnie czytają wiedzą, że absolutnie uwielbiam warkocze. Są dziewczęce, idealnie podkreślają słowiański typ urody i pozwalają zebrać włosy "do kupy". Tak się złożyło, że mam też ostatnio mega fazę na "Frozen" (pol. "Kraina Lodu"), ale o tym kiedy indziej. Zobaczyłam tutorial, wypróbowałam, cośtam mi wyszło:




Jest to po prostu warkocz holenderski, u mnie zaczęty praktycznie nad samym prawym uchem. Uwierzcie mi, że jeżeli uda się Wam zrobić pierwsze dwa sploty, to potem jest to bułka z masłem. Ale przy początku myślałam, że się zastrzelę. No i na moich pocieniowanych włosach oczywiście rozłazi się to jak cholera :3

Tutorial z którego korzystałam:





Co sądzicie o takim splocie? :)

16 komentarzy :

  1. "Ulepimy dziś bałwana... albo zrobimy coś innego" :D widziałam bajkę 2 razy... i w kółko to śpiewam xD :) Gdzieś w głowie mi to utknęło :) A Elza ma cudny warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bajki jeszcze nie widziałam, ale fryzura mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet teraz na głowie mam tego warkocza! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny warkocz, ja muszę jeszcze troszeczkę poczekać na dłuższe włosy bo mi jeszcze nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Frozen! Ja zrobię takiego warkocza jak mi urośnie trochę grzywka, bo mi kosmyki powyłażą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować, ale pewnie włosy mi się jak zawsze poplączą i szlag mnie trafi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna fryzura :) spróbuję sobie coś takiego stworzyć na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. " Ulepimy dziś bałwana? ...no chodź zrobimy to! "
    Uwielbiam tę bajkę :D widziałam w kinie i potem jeszcze dwa razy online w kiepskiej wersji + raz w oryginalnej wersji językowej :)
    Fryzurka fajna, ale nie na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udał Ci się zdecydowanie! :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda taki warkocz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam tej bajki- muszę to nadrobić :). Warkocz świetny.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...