23 listopada 2016

Piękna Jesienią - podsumowanie akcji :)



Tak! To już koniec akcji :) Trudno uwierzyć, że listopad już się kończy, zaraz nadejdzie grudzień i tematy świąteczne :) Akcja Piękna Jesienią była bardzo fajnym doświadczeniem, bardzo mobilizującym do pracy nad blogiem. Zapraszam do podsumowania :)



Co dała mi akcja Piękna Jesienią?

Przede wszystkim wspomnianą wcześniej mobilizację do regularnego pisania. Gdyby nie ta akcja w kilku tygodniach nie pojawił by się żaden post (na przykład w tym :D ) 

Poznałam też wiele nowych, superciekawych blogów, które znalazły się w moich subskrypcjach i na pewno będę do nich wracać :) 

Jakie posty powstały u mnie w ramach akcji? 

Jeżeli nie jesteście na bieżąco, to oczywiście zachęcam do nadrabiania :) 

Akcja była też bardzo inspirująca jeśli chodzi o zdjęcia. To jak piękne obrazy tworzyły dziewczyny w swoich postach bardzo zmobilizowało mnie do pracy nad jakością moich zdjęć :) 

Czekam na kolejne tego typu akcje, a do Was odezwę się w poniedziałek lub wtorek - jutro rano wyjeżdżam do Lublina :) 

Buziaki! 

Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...