28 lipca 2016

Ulubieńcy lipca 2016 - Clarena, Revlon, Pixie, Flos lek

Dacie wiarę, że to już połowa wakacji? Ja w to zupełnie nie wierzę :D Dopiero co kończyłam studia, a tu już sierpień! W zeszłym miesiącu się chyba nie wyrobiłam z ulubieńcami, ale w tym będą! Obiecywałam kosmetyczne posty, to są :) Czytajcie!




Wśród moich ulubieńców w tym miesiącu znalazły się cztery produkty - dwa do pielęgnacji twarzy i dwa do makijażu :)

1. Żel do powiek i pod oczy z bławatkiem i świetlikiem Flos Lek - tego produktu używam co prawda dopiero od tygodnia, ale już zdążyłam się zakochać! Żelowa formuła przecudownie chłodzi okolice oka, redukuje opuchliznę i ładnie nawilża skórę. W dodatku kosztuje mniej niż 10 zł - naprawdę polecam wypróbować! 

2. Trójfazowe serum do twarzy O2xylogic z aktywnym tlenem Clarena - to bardzo ciekawy produkt, o którym na pewno napiszę wkrótce więcej. Trójfazowe serum robi skórze dużo dobrego. Używam go rano i wieczorem, po hydrolacie, przed kremem. Buzia jest nawilżona, rozjaśniona i szczęśliwa :)

3. Mineralny róż w kolorze Dust Pink od Pixie - taka próbka była w jednym z ostatnich beGlossy. Mimo że sypka formuła jest dosyć upierdliwa, to kolor jest tak przepiękny i naturalny, że ostatnio używam wyłącznie tego różu :) Kolor jest śliczny, przygaszony, na skórze daje bardzo naturalny efekt :)

4. Revlon Lip Butter w kolorze Sorbet - tą pomadkę mam już od dłuższego czasu, ale ostatnio używam jej o wiele więcej. Kolor jest idealny na lato - intensywny, żywy róż. Formuła masełka też jest fajna - pozwala utrzymać usta w dobrej kondycji :)

Tylko tyle, aż tyle - sama nie wiem ;) Dajcie znać czy znacie te produkty i co o nich sądzicie :) 


Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...