3 lutego 2015

Walentynkowe manicure - inspiracje

Czy wiecie już jak pomalujecie paznokcie na walentynki? Stawiacie na klasyczną czerwień, głęboki róż czy na wzorki? Nie macie jeszcze pomysłu? Proszę bardzo, oto kilka świeżutkich inspiracji :)


trends-style.com

iconosquare.com

polishedelegance.blogspot.com

novapopp.pl

(ten mi się chyba najbardziej podoba!)

prettydesigns.com

mycherrynails.blogspot.com

Która propozycja podoba Wam się najbardziej? Wkrótce pokażę Wam, co sama zmalowałam ;)









Podoba Ci się u mnie? Możesz polubić stronę bloga na facebooku, zaobserwować go na bloglovin, albo wejść na mój instagram! Zapraszam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj :)
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz konstruktywny komentarz :)
Komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie" będą usuwane.
Nie zostawiaj linku do Twojego bloga, jeśli nie jest to konieczne! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...